Sunday 29 December 2013

wht gonna do?

act harini meet dengan syuk cause die nak mintak maaf secare f2f haaaaaaaaaaaaaaaa. and yeah aku pon meet la die kat taman yang dekat dengan rumah dina tu haih. idk nak maafkan ke tak tapi :/ rase cam bersalah pon ade sebab die nangis kot tadi haaaaa. first time aku nampak lelaki nangis depan2 aku haaa :/ . thts why aku tak sanggup nak break dengan die :( . ugh wht i'm gonna do? haih i feel like a suck you know. haih. danial pon -.- kacau je :3 tapi yeah die pon ade tolong aku jugak. haihhhhhhh sepatutnye aku dengar cakap dina tadi . better break je. ughh :3 . i feel like aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ahhhhhhhhhhhhh fuck haih. ye ah lepas ape je yang die cakap kat aku tu takkan la aku nak maafkan macam tu je. ha kang orang cakap ape pulak. "budak takde feeling" haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa fuck ah. i hate this situation. no! i really fuck this feeling!